Marketing
Hír:
Cemp.blog.hu - 2018. janur 26. 7:47
Január 17-e pont olyan átlagos, téli hétköznapnak indult, mint bármelyik előtte vagy utána, nem ébredtünk világraszóló felfedezésre, hirtelen jött nyárra, bármi váratlan eseményre, amik után jellemzően nálunk keresik az ezekről szóló híreket olvasóink. És bár a sima hétköznapokon is egyre többen látogatják rendszeresen a megújult Díványt, ezen a szerdán a tudatos nőknek szóló szájtunkon óriási látogatottsági rekord született.   Hirdetési ajánlatunkat kérje kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk!
Hrek percrl-percre
Szz ves lett sztorszg (vide)
Mandiner Aut aktulis - 2018. februr 24. 19:55
Friss Total War Saga: Thrones of Britannia videk
SG.hu Jtk - 2018. februr 24. 19:36
Doppingolt az orosz bobos, maradhat a szankci
Mandiner Aut aktulis - 2018. februr 24. 19:20
Akasztssal fenyegetztt a bajai jobbikos
Mandiner Aut aktulis - 2018. februr 24. 19:02
Lenygz lett az j Peugeot 508
Autblog.hu - 2018. februr 24. 18:30
Mirt nem hordanak szoknyt a frfiak?
Mandiner Aut aktulis - 2018. februr 24. 18:21
Hzporokat hoz a hideg
Idkp.hu - 2018. februr 24. 17:43
Szuperfriss zldsgek vsrolhatk automata fggleges farmokrl
SG.hu Tudomny - 2018. februr 24. 17:42
A leukmia tpusai
Webbeteg.hu Betegsgek - 2018. februr 24. 17:41
Vidm kertn garzdlkodik Budarsn
letforma.hu - 2018. februr 24. 17:00
Havas Henrik (Best): Ennyi simogatst mg sohasem kaptam
Mandiner Aut aktulis - 2018. februr 24. 16:58
Justin Trudeau, ahogyan soha nem akarta ltni
Mandiner Aut aktulis - 2018. februr 24. 16:38
TOP 52 / 3. helyezett: Codecool
ITbusiness.hu - 2018. februr 24. 16:20
Fidesz: Az LMP egy jabb kibrndt baloldali prtt vlt
Mandiner Aut aktulis - 2018. februr 24. 15:57
Tl s csend: Hdmezvsrhely vlaszts eltt
Mandiner Aut aktulis - 2018. februr 24. 15:35
Megszntetn az MSZP-Prbeszd a ,,rezsivlsgot"
Mandiner Aut aktulis - 2018. februr 24. 15:29
Tudsteszt - A migrn kivlt okai s megelzse
Webbeteg.hu Betegsgek - 2018. februr 24. 15:26
Objektv hr - 2018. februr 24. 9:19
A Nemzeti Ad- s Vmhivatal (NAV) pnzgyrei tbb mint 17 kilogramm fogyasztsi dohnyt foglaltak le egy szemlyautban, Rszkn - tudatta az OBJEKTV Hrgynksggel Nmedi-Varga va pnzgyr alezredes sajtreferens.
HVG.hu itthon - 1970. janur 1. 1:00
Plyzatihrek.eu - 2018. februr 23. 22:52
Idn 15 millird forintos keretsszeggel hirdetett meg beruhzsi tmogatst nagyvllalatok szmra a Nemzetgazdasgi Minisztrium, a krelmeket szeptember 30-ig lehet benyjtani. Jelentkezs elminstsre albb! 
F1vilg.hu - 2018. februr 24. 8:23
Nem tart a rivlisok versenyautitl a Ferrari ngyszeres vilgbajnoka, Sebastian Vettel. A nmet versenyz csapata cstrtkn rntotta le a leplet SF71-H kdjel modelljrl, m szintn bemutatkozott a Mercedes, korbban pedig a Red Bull versenygpe is. Vettel azt mondja, nem tart attl, hogy idn eslytelen lesz a Ferrari, de ktsgkvl a Mercedes a mrce szmukra. ,,A […] The post Vettel nem fl a rivlisok versenyautitl appeared first on F1VILG.
letforma.hu - 2018. februr 24. 17:00
A hzassgszerz egy hamistatlan amerikai trtnet a szerelemrl, amely beteljeslhet ugyan, de semmikppen sem ott, nem gy s nem azzal, akire eredetileg szmtunk. Plne akkor nem, ha tbb szerepl is abban a hitben ringatja magt, hogy fonja az esemnyek fonalt, s persze hamar kiderl, hogy mint minden valamire val komdiban, itt is gubancol ezen a fonlon egyet-kettt a vletlenek sorozata - jobban mondva a zsenilis szerz.
Marketing kategória további hírei
Adrenalin.blog.hu - 2018. februr 20. 15:50
Kolumbiában rengeteg a menhelyes kutya, akárcsak a kihasználatlan, lefoglalásra váró óriásplakát, amelyet okosan kihasznált a legnagyobb állatmenhely, és kutyáit hirdette "foglalható" headline-nal a kiadó óriásplakát-helyeken.
Adrenalin.blog.hu - 2018. februr 16. 12:23
A Snickers kihívással nézett szembe, mert célcsoportjának nagy része nemigen néz tévét. A 16-24 éves korosztály ezzel szemben rá van gyógyulva a telefonjára, és a közösségi oldalakra. Ezért "ha éhes vagy, nem vagy önmagad" üzenetű kampányát adaptálnia kellett okosan ezekre a felületekre is. Így született meg a "Hungry Games" ötlete, amely egy olyan játék, ahol lehetetlen nyerni. A játék menetében egy soha véget nem érő pillanatra ugyan azt hiszed, hogy nyersz, mivel a játék figyelmeztet: a hüvelykujjadal tartsd nyomva a gombot, hogy nyerj. Igen ám, de te csak nyomod, nyomod, és nem történik semmi. Nyilván viszonylag gyorsan megunod, ám ha elemeled az ujjad, upsz, sajnossss vesztettél. :) Kellően idegölő, nem? Videó itt. Forrás: weareblossom.com
AdServer.blog.hu - 2018. februr 14. 17:12
  Milyen változásokat hoz? Február 15-étől igen fontos változás történik az online hirdetések piacán, köszönhetően a Google döntésének. Az amerikai vállalat ugyanis ezen a napon kapcsolja be a Chrome internetes böngészőben lévő reklámblokkoló funkciót. A közelmúltban sok kérdés merült fel ezzel kapcsolatban, ezért most igyekszünk tisztázni ezek közül a legfontosabbakat.    Miért döntött úgy a Google, hogy saját reklámblokkolót épít a Chrome-ba? Az elmúlt években rendkívüli mértékben megnőtt a reklámblokkolót használó felhasználók száma. Ennek hátterében leginkább az olyan zavaró reklámok elterjedése áll, amelyek megakasztották az internetezőket a tartalom fogyasztásában. Azért, hogy mindez megváltozzon és a jövőben tisztább, a felhasználók számára könnyebben fogyasztható reklámok jelenjenek meg, a Google csatlakozott a Coalition for Better Ads nevű szervezethez.    Mit csinál a Coalition for Better Ads? A Jobb Reklámokért Szövetség elsősorban azért jött létre, hogy irányelveket határozzon meg a felhasználóbarát reklámok létrehozásával kapcsolatban. Ennek részeként létrehozták a Better Ads Experience Program-ot, (Jobb Reklámélmény Program). Közleményük szerint a program célja, hogy javítsa az online hirdetésekkel kapcsolatos felhasználói élményt és hogy segítse a CBA standardok foganatosítását a piacon. Tagjai között olyan vállalatokat találunk, mint a Google, a Facebook, a Microsoft vagy épp az IAB.    Miről szól a Better Ads Experience Program? A CBA által kidolgozott program legfontosabb célja, hogy nevéhez méltóan javítsa a felhasználók online hirdetésekkel kapcsolatos internetezési élményét. Emellett azonban a BAEP megalkotóinak az is feltett szándéka, hogy egy olyan biztonsági zónát (safe harbour) hozzanak létre a tartalomszolgáltatók számára, amely csökkenti a kiszolgáltatottságukat a Chrome filtering bevezetéséhez hasonló intézkedésekkel kapcsolatban. A program minősítést biztosít az olyan tartalomszolgáltatóknak, akik hirdetéseiket a CBA standardjai alapján jelenítik meg. Azok a technológiai szolgáltatók (pl. Google Chrome) pedig, akik vállalják, hogy a hirdetéseket csak a standardokkal összeegyeztethető módon blokkolják, akkreditációban részesülnek.   Hogyan fogadta a szakma a Better Ads Experience Programot?  Egyes európai IAB tagszervezetek kezdetben fenntartásokkal fogadták a programot, megkérdőjelezve a standardok alkalmazhatóságát az összes piacon, annak ellenére, hogy a CBA kutatása elmelétileg reprezentatívnak tekinthető. Kritikával illették továbbá a program fizetős jellegét, különösen annak fényében, hogy a hozzáadott értékét az iparágban csekély mértékűnek tartják. Egyes tagszervezetek szerint az egész kezdeményezés az online hirdetésekkel kapcsolatos kreativitás keretek közé szorítását jelenti. Továbbá aggályosnak vélték a program USA központúságát, és jelezték igényüket a CBA egy európai kirendeltségének létrehozásával kapcsolatban. Mára a nagyobb nyugat-európai tagszervezetek nem mutatnak jelentős ellenállást a program bevezetésével kapcsolatban. Hovatovább egyes IAB tagszervezetek olyan, a CBA standardok implementációját elősegítő programokat hoztak létre, mint a francia Digital Ad Trust Committee, vagy az egyesült királyságbeli IAB UK Gold Standard.   Mire alapozva dolgozták ki a Better Ads Experience Programot?  Azért, hogy pontos képet kapjanak az internetezők szokásairól, a program kidolgozását egy átfogó vizsgálat előzte meg. Ebben 25 ezer internetező vett részt, a teszt során pedig 104 weboldalt mutattak meg nekik, amelyek mindegyikén eltérő típusú reklámok jelentek meg. A visszajelzésekből a CBA számára világossá vált, hogyan viszonyulnak az egyes hirdetés-típusokhoz, vagyis mik azok, amikkel nincs probléma és melyek azok, amelyek zavarók, és elkerülésük érdekében reklámblokkolót alkalmaznak.  Kiderült, hogy a felhasználók többségét nem maguk a reklámok zavarják, hanem kifejezetten bizonyos típusú hirdetések. Ilyenkor, ha egymás után többször is belefutottak egy-egy ilyen reklámba, nagyobb arányban döntöttek a reklámblokkoló telepítése mellett. Tehát végső soron néhány zavaró hirdetés akár az összes elrejtéséhez, és ezzel a hirdetői piac megkárosításához vezethet.    Melyek a legzavaróbb reklámok? A számítógépes vizsgálat során a legtöbben a képernyő aljához tapadó reklámokról, illetve az előugró hirdetésekről mondták azt, hogy idegesíti őket. Ez utóbbinál különösen sokakat zavar, ha azokban automatikusan egy hangos videó indul el.  Hasonló a helyzet az okostelefonok esetén is: ott az előugró reklámok mellett a képernyő tartalmát teljes egészében blokkoló, illetve az oldal alján folyamatosan megjelenő hirdetések zavarják a legjobban a felhasználókat.   Hogyan működik a Google algoritmusa? A Google rendszere február 15-től nem csinál mást, mint ellenőrzi az internetes oldalakat, hogy azokon megtalálhatóak-e a CBA standardjai alapján zavaró reklámok. Amennyiben igen, úgy az algoritmus büntetőpontokat oszt ki, ha pedig ezek mennyisége 30 napon keresztül eléri a küszöbértéket, az adott oldalt bukottnak minősíti, ezt pedig elmenti egy EasyList és EasyPrivacy névre keresztelt szűrőlistába. Ebből dolgozik a Chrome-ba épített reklámblokkoló, amennyiben pedig a felhasználó olyan oldalra érkezik, ami megtalálható a listán, úgy a funkció élesedik, és az oldalon lévő összes hirdetést eltünteti a böngésző. Ez a küszöbérték fokozatosan válik egyre szigorúbbá: A bevezetést követő első két hónapban a küszöbérték 7.5% A következő négy hónapban 5% A végső határérték pedig 2.5% lesz Ez azt jelenti, hogy amennyiben a weboldalon megjelenő hirdetések több, mint 2.5%-a valamilyen, zavaró típusú reklám, úgy az összes hirdetést blokkolja a rendszer. Szerencsére a hirdetők, illetve az oldalkezelők előre felkészülhetnek, hiszen a Google hirdetésiélmény-jelentésének (Ad Experience Report) segítségével lehetőségük van a honlapok hirdetéseinek ellenőrzésére.   Mi az Adverticum Zrt. álláspontja az ügyben? Ezzel kapcsolatban Fischer Mátét az Adverticum Zrt. értékesítési munkatársát kérdeztük meg: ,,Mi azt javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, érdemes mellőzni az ilyen típusú hirdetéseket (tehát a layer, interstitial, illetve hanggal induló reklámokat), mivel nem garantálható, hogy azok megjelennek. Egyedüli megoldást a tartalomkiszolgálói oldalon történő megjelenítés eredményezhet, hiszen ilyenkor nem blokkolja a reklámot a Google, mivel azt az oldal tartalmának tekinti. De ilyen esetben a hirdetés nem érkezhet AdServerből, hanem közvetlenül az oldal webszerverének kell kiszolgálnia, és az AdServert csak AV/CT mérő linknek lehet használni. Természetesen ez sem biztos, hogy sokáig működő megoldás, hiszen a Google nem hozta nyilvánosságra az algoritmusa pontos működését, így csak találgatni lehet, hogy a kiskapuk meddig maradnak nyitva. Az azonban biztos, hogy hamarosan többet tudunk majd, hiszen február 19-én az Adverticum, az IAB Magyarország küldöttségében, részt vesz egy egyeztetésen Bécsben, ahol betekintést nyerhetünk a CBA működésébe és a standardok kialakításának folyamatába. A találkozón képviselteti magát a Google, az IAB Europe és egyes régiós IAB tagszervezetek is. Mindemellett az egyeztetés során lehetőség lesz a Google hirdetésblokkolójával kapcsolatos első tapasztalatok megvitatására.
Cemp.blog.hu - 2018. februr 14. 10:10
Pénteken elkezdődtek a Téli Olimpia Játékok, amivel az Index is kiemelten foglalkozik: teljes Indexen megjelenő információs csík, a gyors tájékozódásért önálló melléklet Index Sport rovat alatt, folyamatos hírszolgáltatással, az elkötelezett olvasókért Index, információs csík, multiscreen, 2018.02.13. [...] Bővebben!
Btl.hu - 2018. februr 13. 17:58
Rekordszámú résztvevővel indult az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő, amely a szülők, pedagógusok és a gyerekek figyelmét hívja fel a pénzügyi ismeretek szükségességére.
Btl.hu - 2018. februr 13. 17:46
Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában kihívást jelentenek a diákoknak és a bérből és fizetésből élőknek. Ennek következtében egyre népszerűbb trend az összeköltözés, már nemcsak barátok és ismerősök, de olyanok is egy fedél alá költöznek és válnak lakótársakká, akik előtte egyáltalán nem ismerték egymást. Természetesen az együttlakásnak lehetnek előnyei és hátrányai is, ezért fontos, hogy jól válasszuk meg a lakótársakat, amikor többen bérlünk lakást.
Adrenalin.blog.hu - 2018. februr 7. 14:24
Influenza-szezon van, és a zsepigyártók nálunk nem jutnak tovább annál, minthogy duzzadt piros orrokkal próbáljanak rávenni bennünket a használatukra. Bár nem papírgyártó a megbízó, de az ötlet mégis zseniális, végre betalál a témában, és nemcsak élményt ad, hanem praktikus is.
Btl.hu - 2018. februr 5. 2:47
Az 52. NFL nagydöntő half time show-jához nemcsak fedetlen keblekre, de előadó társra sem volt szüksége Timberlake-nek, aki Prince-i magasságokba emelkedett a -16 Celsius-fokos minneapolisi estén.
Btl.hu - 2018. februr 1. 17:15
A Design Terminál mentorprogramjának záró eseményén, a Demo Day-en jelentették be a nonprofit szervezet legújabb vállalati együttműködéseit. A Design Terminál célja, hogy a piaci szereplők számára olyan tehetséggondozó programokat dolgozzanak ki, melyek hidat képeznek a vállalatok és a startupok között.
Btl.hu - 2018. janur 26. 14:42
Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Vajon mennyiben változott meg az életünk a modernizációnak, a közösségi média elterjedésének köszönhetően? Hogyan redukálódott az élő nyelv az online kommunikáció hatására?
Idkp.hu - 2018. februr 24. 17:43
Lecsapott a havazs az szakrl betr hideg leveg sszeramlsi znjban.
Idkp.hu - 2018. februr 23. 17:43
Pnteken a 4-es jel fekete plyt is megnyitottk haznk egyik legnpszerbb scentrumban.
Idkp.hu - 2018. februr 23. 15:16
Szibria trsgbl rendkvl hideg lgtmegek rkeznek, hajnalonknt -15 fok kr is lehlhet a leveg.
Webbeteg.hu Betegsgek - 2018. februr 24. 17:41
A leukmiknak ngy f tpusa ismert, amelyeknl a vr ms-ms sejtjei vlnak daganatoss, ms a betegsg lefolysa, kezelsi mdja s kiltsa.
Mandiner Aut aktulis - 2018. februr 24. 20:22
A keresztnyldzs ldozatainak vrt szimbolizlva vrsre festettk a Colosseumot szombat este Rmban. [...] Bvebben!
HVG.hu itthon - 1970. janur 1. 1:00
Ebroker - Ingatlan - 2018. februr 24. 8:00
2017 utols negyedvben mr jval kisebb volt az elkezdett laksptsek sszrtke, mintegy 57 millird forint, ami 2016 eleje ta a legalacsonyabb rtknek szmtott. Mindekzben, a mr folyamatban lv fejlesztsek kzl tbb is tadsra kerlt ebben az idszakban, az sszrtk megkzeltette a 170 millird forintot. Az j laksok kivitelezsi munklatainak koncentrcijbl az is kiderl, hog...
HVG.hu itthon - 1970. janur 1. 1:00
HVG.hu itthon - 1970. janur 1. 1:00