Marketing
Hír:
Btl.hu - 2017. mjus 18. 12:58
Magyarországon évi közel 20 ezer páciens vesz részt klinikai vizsgálatban, amivel hazánk az előkelő negyedik helyen áll az európai ranglétrán.
Hrek percrl-percre
Korltlan adat: logikus lps a nvekedshez
HWSW.hu - 2017. mjus 26. 12:32
Lzr imdja Orbn ponjait (vide)
Mandiner Aut aktulis - 2017. mjus 26. 12:30
Ezzel igzn le a Twitchet a Microsoft
HWSW.hu - 2017. mjus 26. 12:11
jabb HOLDVLGY siker a vilg legrangosabb borversenyn
Borszportl.hu - 2017. mjus 26. 12:10
Az internet elromlott?
SG.hu IT/Tech - 2017. mjus 26. 12:06
Bencsik Gbor (Mandiner): Utaztatk
Mandiner Aut aktulis - 2017. mjus 26. 12:01
Csoki mousse glutn- s laktzmentesen
letforma.hu - 2017. mjus 26. 12:00
Baleset az 52-es szm fton
Objektv hr - 2017. mjus 26. 11:44
Mjus vge - trsasgi ad!
Objektv hr - 2017. mjus 26. 11:42
Horvth Zsfia (Mindset Pszicholgia): Az elnkk vls mvszete
Mandiner Aut aktulis - 2017. mjus 26. 11:39
Bottas: Remlem, nem relis a Ferrari elnye
F1vilg.hu - 2017. mjus 26. 11:36
Csendrendelet lpett letbe a IX. kerletben
Mandiner Aut aktulis - 2017. mjus 26. 11:31
Decanter-aranyat kapott a mdi Holdvlgy-asz
Mandiner Aut aktulis - 2017. mjus 26. 11:28
A pajzsmirigydaganat tnetei
Webbeteg.hu Betegsgek - 2017. mjus 26. 11:25
zelt a The Walking Dead finljbl
Isite.hu - 2017. mjus 26. 11:20
Mirt viseljnk napszemveget?
Webbeteg.hu letmd - 2017. mjus 26. 11:05
Ksa szerint Botka letveszlyes lenne Magyarorszgra
Mandiner Aut aktulis - 2017. mjus 26. 11:03
Srgs javtsra volt szksg az ISS-en
SG.hu Tudomny - 2017. mjus 26. 11:03
Objektv hr - 2017. mjus 26. 11:42
A vllalkozsoknak mjus 31-ig kell benyjtaniuk a trsasgiad-bevallst s gondoskodniuk a beszmol lettbe helyezsrl s kzzttelrl. A Nemzeti Ad- s Vmhivatal most elektronikus zenetben hvta fel a tavalyi mulasztk figyelmt a hatridre - tudatta az OBJEKTV Hrgynksggel a Nemzeti Ad- s Vmhivatal.
HVG.hu itthon - 1970. janur 1. 1:00
Plyzatihrek.eu - 2017. mjus 22. 12:58
A nyári idszakban döntés születik a beérkezett agrártámogatási pályázatokról és a tervek szerint újabb pályázatokat is megnyitnak - mondta a Miniszterelnökség agrár-vidékfejlesztésért felels államtitkára a Pápai Agrárexpo alkalmával tartott szakmai konferencián, pénteken.
Borszportl.hu - 2017. mjus 26. 12:10
100-ból 95 ponttal aranyérmes a Culture 2013 hatputtonyos tokaji aszú!    A mádi HOLDVÖLGY 2013-as évjáratú Culture hatputtonyos tokaji aszúja aranyérmet kapott a világ legnagyobb borversenyeként ismert londoni Decanter World Wine Awards 2017 bormustrán, amelyen a világ legnevesebb borszakértibl álló, 219 fs nemzetközi zsri választotta ki több mint 17.200 bor közül a legjobbakat. A HOLDVÖLGY Culture 2013 a maximálisan elérhet 100-ból 95 pontot kapott, így elnyerte a magyar boroknak idén odaítélt, összesen tíz aranyérem egyikét. A HOLDVÖLGY 2006 óta minden évben elkészíti Culture márkanev hatputtonyos tokaji aszúit, amelyek közül korábban már a 2011-es évjárat is kimagaslóan szerepelt a Decanter World Wine Awards (DWWA) borversenyen, ahol 2015-ben aranyérmet és regionális trófeát kapott. Ugyanennek a HOLDVÖLGY Culture hatputtonyos tokaji aszúnak a 2006-os és 2007-es évjárata elnyerte a Pannon Bormustra Csúcsbor minsítését 2012-ben, illetve 2013-ban.   „Hisszük, hogy Tokaj történelmi nagysága, a nemzetközi bor világában való egyedülállósága az aszú borból ered. Éppen ezért tudatosan nagy gondot fordítunk a XVIII. század óta klasszifikált dlkben található szlterületeink megfelel ápolására, így 2006 óta kivétel nélkül minden évjáratban elkészítettük a HOLDVÖLGY Culture hatputtonyos tokaji aszúinkat. Az újabb Decanter aranyérem az elmúlt évtizedben végzett gondos szakmai munkánk és a történelmi mádi dlk minségének kiemelkeden fontos visszaigazolása” – mondja Demkó Pascal, a HOLDVÖLGY alapító-tulajdonosa.   A DWWA 2017 aranyérmével díjazott HOLDVÖLGY Culture 2013 hatputtonyos tokaji aszú kereskedelmi forgalomban még nem kapható, mivel a HOLDVÖLGY filozófiája szerint a Culture aszúkat nyolc év (hordós és palackos) érlelés után hozza forgalomba.  A tokaji aszúk rajongói, illetve a borbefektetés- és borgyjtés iránt érdekldk számára jó hír azonban, hogy a HOLDVÖLGY egyedülálló, hat évjáratot (2006 – 2011) átfogó vertikális tokaji aszú kollekciója limitált példányszámban még elérhet a borászat webshopjában. Ugyanez a kollekció – melynek zárótétele a DWWA2015 aranyérmes- és regionális trófea-díjas HOLDVÖLGY Culture 2011 hatputtonyos tokaji aszú − tavaly rekord áron, 4000 euróért kelt el Monacóban egy luxuscikk- és régiség-árverésen. 
SG.hu IT/Tech - 2017. mjus 26. 12:06
A vilghl a tudsmegoszts paradicsoma helyett a figyelemhajhszs pokla, ahol extrm dolgokkal lehet eredmnyt elrni, s gy pnzt keresni.
Marketing kategória további hírei
AdServer.blog.hu - 2017. mjus 25. 13:15
A cross-device kampányokról dióhéjban A laptop és az okostelefon csak egy-egy az eszközök sorából, melyek a felhasználók napi szinten használnak. A ténylegesen szám 4 és 7 közé tehető átlagosan. Ez tehát azt jelenti, hogy a cross-device (vagyis a több eszközön futtatott) kampányok ma már alapavető stratégia részét kell, hogy képezzék. Azonban nem elég több készüléket megcélozni, azzal is tisztában kell lenni, hogyan is használják a felhasználók a különféle eszközöket. Az eszköz, és ami mögötte van Ahhoz, hogy megfelelően célba vegyük a közönséget, fontos tudni, mit csinálnak és mikor teszik ezt az adott kütyün. Például, lehet, hogy az adott illető számlákat fizet a laptopján, híreket olvas az okostelefonján, és esténként pedig a táblagépén böngészi az egyes online boltok site-jait. A first party adatok (pl. az email listákból) jól használhatók arra, hogy ugyanazt a felhasználót különböző eszközökön célba vegyük. Ha a hirdető csak azt tudja, mit csinál az illető az asztali gépén, egy töredékes képet kap róla. Az a hirdetés, amelyről azt gondoljuk, hatékony, lehet, hogy megerősíthető lenne egy másik, mobilra optimalizált hirdetéssel. Számos kutatás igazolja, hogy ha egy adott felhasználó ugyanazt a hirdetést többször látja eszközén, egy idő után elkezdi idegesíteni. A cross-device stratégia azonban önerősítő jellegű. A Turn egy globális italcéggel közösen arra jutott, hogy az eszközökön átívelő kampányok háromszor olyan hatékonyak voltak elköteleződés tekintetében, mint a hagyományosak. Kiderült továbbá, hogy a konverziós arány nagyobb volt azon felhasználók körében, akik először az adott hirdetést táblagépen látták. A büdzsé nagy részét mobilba fektetve az adott márka 83%-os konverziós arány növekedést ért el. Minél több kampányt indítunk, annál jobban látjuk, hogy míg egyes készülékeket inkább médiafogyasztásra használunk, addig másokat inkább beviteli eszközként, illetve információszerzésre. Számos adat igazolja, hogy a cross-device stratégia erősebb, mint azok a kampányok, melyek csak egy képernyőre fókuszálnak. És az offline szegmensről sem szabad elfeledkeznünk. Nem a papír alapú hirdetésekre gondolok, hanem a digitális térből kiszakadva a tényleges fizikai aktivitásokra. Sok kampány esetében ugyanis nem közvetlen és pontosan mérhető a ROI, vagyis a megtérülés. Az, hogy egy adott felhasználó lát egy desktop hirdetést, de nem kattint, hogy vásároljon, még nem jelenti azt, hogy ne működne az adott kampány. A hirdetés lehet, hogy arra sarkallja a fogyasztót, hogy offline vásárolja meg az adott terméket. A többcsatornás stratégia felé haladva A State of Digital Advertising 2017 felmérés arra fókuszált, idén milyen meghatározó területek felé fordítják figyelmüket a hirdetők. Bár a cross-channel (többcsatornás) kampányok a lista elején szerepelnek, a piaci szereplők még mindig csak 29%-a tervez ezzel a mutatóval. Bár ez annyira nem is meglepő annak fényében, hogy a mobilra optimalizáltság kérdése még ennél is hátrább (26%) kapott helyet a sorban. A helyzet az, hogy számos hirdető még mindig nem rendelkezik elég szakértelemmel a különböző platformok közötti átjárhatóság tekintetében, így nem is mernek belevágni az igazán komplex kampányok tervezésébe. Pedig már néhány évvel ezelőtt is itt tartott fogyasztói attitűd, vagyis nem csak egyféle eszközön böngésztek a felhasználók, sőt mit több, vásárlásaikat sem egy készüléken keresztül bonyolították. A Criteo 2014-es tanulmánya arra világított rá, hogy már akkor - közel három éve - világszerte a felhasználók 97%-a vásárolt PC-n keresztül, azonban a cross-device vásárlások is egyre nagyobb teret kezdtek nyerni. Az adatok alapján 10-ből közel 4 felhasználó nyilatkozott úgy, hogy vásároltak már táblagépen, és 10-ből több mint 4-en mondták azt, hogy okostelefonon keresztül is megtették ezt. A comScore hasonló képet festett a helyzetről. Az ő felmérésük szerint az emberek 60%-a több platformot használ, valamint a mobilhasználat magasabb, mint az asztali gépeké a médiafogyasztással töltött idő tekintetében az Egyesült Államokban. Ráadásul az sem szokatlan az emberek számára, hogy egyszerre több platformot használjanak (pl. táblagépeznek tévézés közben). Kihívások és lehetőségek Mindez pedig számos lehetőséget tartogat a hirdetők számára, hiszen különféle eszközön keresztül érhetik el a felhasználókat. Egyben azonban kihívások elé is állítja őket, hiszen tudniuk kell, mikor használja az illető az adott készüléket, mit csinál rajta, valamint azzal is tisztában kell lenniük, milyen a felhasználó eszközök közötti interakciója. A rosszul kezelt integrált kampányok pedig elvesztegetett forintokba kerülhetnek mindamellett, hogy céljukat sem érik el, hiszen magát az egyént nem sikerül megfelelő módon célba venni, ha a hirdető nincsen a fentebb említett információk birtokában. Szerencsére a hirdetők most már elértek arra a szintre, hogy felismerjék azt, hogy egy integrált kampánytervezés során alapvető, hogy az eszközhasználat módját is meghatározzák. Az ma már mondhatni köztudott, hogy az emberek napközben, munkájuk során PC-t használnak, este pedig táblagépre, okostelefonra váltanak át. Persze ez sem kőbe vésett szabály, de jó kiindulópont lehet a kampánytervezés során. A hirdetők többsége ma már szeretné pontosan definiálni azt az embert, aki napközben, ebédidőben PC-jén cipőket böngész, aztán pedig hazafelé telefonján további részletek után kutat a termékkel kapcsolatban, majd másnap bemegy a boltba és megveszi azt. A lényeg tehát az, hogy meghatározzuk a böngészési szokásokat a különböző eszközök között egy adott felhasználó (vagy felhasználói csoport) esetében, amelyhez hatékony elemzésekre van szükség, amely szintén a kihívások sorát erősíti. A másik faktor az észlelés problémája, amely a korábbi bejegyzésünkben fejtegetett viewability témaköréhez kapcsolódik, illetve a megtérülés (ROI) mérésének kérdésköre is akadályokat állíthat a hirdetők elé, hiszen pl. az adott user lát egy hirdetést a PC-jén, majd a vásárlást később, mobilján keresztül intézi, vagy netán bemegy a boltba, és személyesen veszi meg azt. Sokszor pedig az sem egyértelmű, kit tekinthetünk egyedi felhasználónak. Vegyük példának a táblagépet mint kütyüt, amelyet általában a család több tagja is használ. Apuka híreket olvas, anyuka recepteket böngész, a gyerekek pedig játszanak rajta. Ez esetben az IP-cím alapján való azonosítás téves eredményekhez vezet. A cross-device kampányok esetében a különféle felhasználói fiókok (e-mail cím, közösségi média profilok) alapján való besorolás nyújthat segítséget a felhasználók kategorizálásában. Ez fontos tényezőnek bizonyul a nyomonkövetés során, mert az egyik eszközön bejelentkezik, utána elképzelhető, hogy átmegy egy másikra, esetleg később átvált mobilalkalmazásra. Ezen felül a hirdetőknek, ügynökségeknek azt is meg kell érteniük, mik a fogyasztók elvárásai és aggodalmai a hirdetésekkel szemben. Nem elég egy adott reklámot többféle méretben elkészíteni, a kulcs a perszonalizációban rejlik. Vagyis arra érdemes hangsúlyt fektetni, hogy az adott userre szabjuk a hirdetést az ő felhasználói tevékenysége/viselkedése alapján. Ehhez azonban pontos böngészési és más, szofisztikált adatokra van szükség. A lehetőségekre fókuszálva pedig érdemes kiemelni, hogy a mobilszegmens különösen fontos a cross-device reklámozás esetében, ugyanis már 2013-ban az Egyesült Államokban a mobil volt a fő mozgatórugója annak a változásnak, amely a digitális médiafogyasztás terén következett be. Az USA felnőtt lakossága ugyanis ebben az évben lépte át a határt, vagyis a TV előtt töltött időt megelőzte a digitális médiafogyasztást, és ez azóta még inkább beigazolódott. A cross-device stratégia révén tehát több helyen/eszközön, több idősávban, szofisztikáltabb módon érhetjük el az adott usert, és mindez a számokban is visszaköszön. A Ninthdecimal jelentése szerint például a cross-device kampányok 60%-kal hatékonyabbak, mint a desktopos társaik. Vagyis az nem kérdéses, hogy van-e létjogosultsága a többeszközös/többcsatornás stratégiának, amely a legtöbb adszerverben futtatott kampánynál megvalósítható a megfelelő targetálási paraméterek révén (lásd például: Mobil Extra), az viszont igen, hogy a hirdetők mennyire fektetnek hangsúlyt arra, hogy éljenek a technológia nyújtotta lehetőségekkel, valamint tényleges célcsoportelemzést végezzenek, és ,,megismerjék" a fogyasztókat, akiknek az üzenetet szánják.   Források: http://www.turn.com/blog/3-reasons-why-cross-device-matters-for-marketing https://www.clickz.com/the-future-of-digital-advertising-where-are-marketers-placing-their-bets-for-2017-and-beyond/110410/ http://www.criteo.com/media/1036/cross-device-advertising-criteo-sep-2014.pdf http://www.businessinsider.com/cross-device-campaigns-more-effective-than-desktop-2016-4  
Btl.hu - 2017. mjus 23. 16:18
A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg.
Btl.hu - 2017. mjus 23. 12:50
A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm.
Btl.hu - 2017. mjus 19. 13:19
Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a felhasználók még ,,színesebben" kommunikálhassanak egymással.
Btl.hu - 2017. mjus 18. 13:46
A Work Force Kft. 46 megváltozott munkaképességű foglalkoztatását biztosító munkahelyet hozott létre. Sok hasonló kezdeményezésre lenne még szükség.
Btl.hu - 2017. mjus 17. 15:53
A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb történetmesélő keresését.
Adrenalin.blog.hu - 2017. mjus 17. 9:03
Mondjuk én már azon ledöbbentem, hogy minek kell nedves törlő a házi kedvencnek, aztán jött az abszolút padló fogás, amikor megpillantottam a vizuált. Egy ilyen elképesztően ütős termékhez csak egy ilyen abszurd ötlet illik, úgyhogy én imádom. De kommentben mondja már meg valaki, miért kell egy macskának vagy egy kutyának törlőkendő plíz. Nekem két szobamacskám van, esküszöm nem értem.
Cemp.blog.hu - 2017. mjus 16. 16:21
Tóth-Szenesi Attilát kérte fel az Index.hu Zrt. június 1-jétől a főszerkesztői teendők ellátására miután Dudás Gergely bejelentette, hogy május 31-vel távozik az Indextől. Tóth-Szenesi Attila, aki jelenleg a politika rovat vezetője, elfogadta a felkérést, de az Index hagyományai szerint a ma délutáni szerkesztőségi bejelentésen bizalmi szavazást kért a kollégáitól. A pár héttel ezelőtti tulajdonosváltás egyszerre jelent kicsit szerencsétlen és könnyen félremagyarázható hátteret a hosszabb ideje fontolgatott döntésemnek, illetve egy új fejezet lehetőségét a szerkesztőségnek is. Amihez én nagyon sok sikert kívánok, de az elmúlt időszakban - bármekkora közhely is - az új kihívások már jobban eluralták a gondolataimat, mint az Index, így pedig nem lehet egy mégolyan jó csapatot sem vezetni. Csodálatos 13 év volt, nagyon köszönöm mindenkinek, akivel együtt dolgozhattam. Dudás Gergely Dudás Gergely 2013-tól irányította a szerkesztőséget főszerkesztőként, korábban gazdasági újságíróként, később a Gazdaság rovat vezetőjeként, majd főszerkesztő-helyettesként is dolgozott az Indexben. Dudás Gergely több mint 13 évet töltött el az Indexnél. Köszönjük Gergelynek a rengeteg munkát, energiát, ami nélkül az Index ma nem lehetne Magyarország legmeghatározóbb hírforrása. Sok sikert kívánunk neki a jövőben. Pusztay András lapigazgató Az Index marad, ami volt: független, szórakoztató, megbízható és hiteles hírújság. Olyan vezetője szeretnék lenni az Indexnek, aki továbbra is részt vesz a napi szerkesztésben. Tóth-Szenesi Attila Az 1970-ben Szegeden született Tóth-Szenesi Attila (indexeseknek: TSZA) az Index egyik legrégebbi alapembere, tizenöt éve, 2002-ben érkezett a laphoz. Előtte a Szegedi Egyetem című lapnál, valamint a Reggeli Délvilágnál és a Délmagyarországnál dolgozott újságíróként. Tóth-Szenesi Attila lassan hét éve vezeti az Index politika rovatát, de nemcsak szerkesztőként jegyzik, riportjaiért Minőségi Újságírásért díjat is nyert. 2004-ben nagy vihart kavart az MSZP zárt kampányértekezletén elhangzottakról beszámoló cikkével, ahová álbajusszal, inkognitóban jutott be, 2006-ban pedig Milosevics temetéséről, és a válaszút elé kerülő Szerbiáról írt riportsorozatot. 2011 óta az Index politika rovatának vezetőjeként a magyar online sajtó legolvasottabb bel- és külpolitikai rovatát építette fel és irányítja. A rovatvezetés mellett rendszeresen ír cikkeket az ország minden tájáról és a határon túlról - például Mészáros Lőrinc horvát futballcsapatáról. A 2014-es választások után vidéki riportsorozatban mutatta be az elfelejtett alapkőletételeket, a kampányban beígért, de soha el nem készülő tornaterem- és uszodafejlesztéseket. Az újságírás mellett pár évig szerkesztőként is dolgozott az Alexandra Könyvkiadónál, 2004-ben pedig Baróti Lajosról, a magyar válogatottat négy világbajnokságra kijuttató egykori legendás szövetségi kapitányról írt könyvet.
Adrenalin.blog.hu - 2017. mjus 16. 9:25
Mi imádjuk az egyszerű megoldásokat, ami még mutatós is, azokat meg pláne! És ugyanúgy, ahogy az sem mindegy, hogy "idd ki a bilit" vagy "vidd ki a bilit", ugyanúgy az sem mindegy, hogy "dress" vagy "dressing". Érted. Kellett volna még olyan szavakat találni, mint a "DRESSing", mert a "choCOlATe" már elég erőltetett, de azért buksisimi. 
Btl.hu - 2017. mjus 11. 18:29
Különleges élelmiszermentő akciót indított a SPAR Magyarország és a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft.
Idkp.hu - 2017. mjus 26. 10:39
Irizl felhk dsztettk az eget a szivrvny minden sznben.
Idkp.hu - 2017. mjus 25. 20:46
Beszneztk az estt a szivrvnyok, a zivatarok is nyugovra vonultak mr.
Idkp.hu - 2017. mjus 24. 21:00
Az ersebb zivatarokat jges s felhszakads ksrte, az Alfldn zivatarlnc is kialakult .
Webbeteg.hu Betegsgek - 2017. mjus 26. 11:25
Tbbsgk jl kezelhet, a gygyulsi arny magasabb, mint ms daganatos betegsgek esetben. Rendszerint a nyelsi nehzsg, nyaki duzzanat s tarts rekedtsg viszi orvoshoz a beteget. A betegsggel kapcsolatos legfontosabb tudnivalkat Prof. Balzs Csaba endokrinolgus, az Endokrinkzpont orvosa foglalta ssze.
Mandiner Aut aktulis - 2017. mjus 26. 12:54
Ami Amerikban most zajlik, az nagyon hasonlatos a hazai tapasztalatokhoz, s tulajdonkppen azt mutatja, hogy nylt harc kezd kibontakozni az uralkod elit s a httrbe szortott csoportok kztt. [...] Bvebben!
HVG.hu itthon - 1970. janur 1. 1:00
Ebroker - Ingatlan - 2017. mjus 25. 16:20
A Vzhz utn egy jabb, Ybl Mikls ltal tervezett plet kerlt a Pallas Athn Alaptvnyok tulajdonba. Az Andrssy t 40-42. szm alatti plet jelenleg resen ll, de korbban irodk s kiskereskedelmi zletek mkdtek benne. A tranzakci vtelra 14,9 milli eur (4,6 millird forint) volt. A vegyes funkcij memlki vdettsg tmbben 3351 ngyzetmternyi brbe adhat terlet van, amel...
HVG.hu itthon - 1970. janur 1. 1:00
HVG.hu itthon - 1970. janur 1. 1:00
HWSW.hu - 2017. mjus 26. 12:32
Az okostelefonos tarifk eurpai piacn jelents elmozduls, szemlletvlts ltszik krvonalazdni az idei vben, ahogy egyre tbb eurpai mobilszolgltat rukkol el zsiai vagy amerikai mintra korltlan adatforgalmat knl tarifkkal. A legtbben egyelre csak tesztelik a piacot, de nem krds, hogy a korltlan tarifk a jv.